Eenvoudig (online) samenwerken, documenten delen en altijd de juiste informatie bij de hand. Waar je ook bent. Bespaar tijd, kosten en ga voor meer werkplezier: werk efficiënter met de Business & IT services van Ricoh Document Center Zuid.
Digitale factuurverwerking
Een eenduidig facturatieproces. Met meer inzicht, tegen lagere kosten. Ontdek het voordeel van digitale factuurverwerking.
Jouw printer- en softwarebeheer, volledig ontzorgd. Met de zekerheid van altijd werkende apparatuur en tevreden gebruikers. Bekijk onze Managed Print Services.
Optimaliseer je grafimediabedrijf of centrale repro, met software voor een efficiënte workflow en uitgebreid advies om alles uit je technologie te halen.
Recent leasede U-center een nieuwe productieprinter bij Ricoh Document Center Zuid om grote hoeveelheden materiaal voor haar cliënten te kunnen produceren. ,,Dat doen we graag in eigen beheer”, zegt De Joode.
,,Wat voor ons belangrijk is, is natuurlijk de kwaliteit, maar ook de flexibiliteit”, zegt De Joode. ,,Omdat we deze machine hebben, hoeven we ons materiaal niet naar een externe drukker te sturen.”
Gert-Jan de Joode, Hoofd ICT van U-center
Business case
Dolmans Landscaping Group
Een van de zaken die Ricoh heeft ontwikkeld bij Dolmans Landscaping Group is de mogelijkheid om efficiënt op afstand met elkaar te confereren. Via enorme beeldschermen, waarvan er één prominent staat opgesteld in de vergaderruimte in Bunde, kunnen de deelnemers elkaar niet alleen zien, maar ook presentaties geven en real time documenten uitwisselen.
,,Ricoh is voor ons een belangrijke sparringpartner die we geregeld raadplegen als we een probleem hebben dat opgelost moet worden. We weten precies wat we aan elkaar hebben.”
Roel Janssen, directie secretaris Dolmans
Business case
Mijn-Werk
“Waarom bedrijven kiezen voor deze locatie? Los van de unieke ligging (en zichtlocatie) huur je bij ons een kantoor vanaf 25 m2 tegen een schappelijke all-in prijs”, vervolgt Tim Feijen. “De naam zegt het al; daar zit dan ook alles in. Van receptiefunctie tot airco en van professionele presentatiemiddelen tot kosteloze vergaderfaciliteiten. Voor wat betreft die laatste twee hebben we gekozen voor Ricoh Document Center Zuid als partner.”
“Ook is iedere ruimte voorzien van een Room Managementsysteem. Zo weet je altijd of en zo ja, welke vergaderruimte hoe lang beschikbaar is.”
Dennis Gaal, Solid Vastgoedmanagement
Business case
Buitenplaats Vaeshartelt
In samenwerking met BenQ mochten wij Buitenplaats Vaeshartelt in Maastricht voorzien van 14 BenQ IFP's, 1 laserprojector en 15 WDC20 InstaShow draadloze presentatie-oplossingen om de zakelijke bezoekers van het hotel het optimale vergaderscenario te bieden.
“Gebruikers zijn aangenaam verrast door het gebruik en het gemak van de touchscreens.”
Paul Janmaat, directeur Vaeshartelt
Business case
Innovatest
INNOVATEST koos voor de RICOH 5100 met Squarefold-functie. Dit maakt dat ze aflopend kunnen drukken zonder dat er vervuiling op de band optreedt. Ideaal voor bijvoorbeeld brochures en handleidingen, die uiteraard kant en klaar gevouwen én geniet uit de machine rollen.
“Mooi om te zien is hoe slagvaardig Ricoh Document Center Zuid als lokale speler kan zijn met een multinational als RICOH achter zich.”
Anouk Pluijmeekers, Global Marketing Manager
Business case
My Copy
Wij geloven dat diversiteit in dienstverlening daar een belangrijke bijdrage in kan leveren. Met één gemeenschappelijke deler wel te verstaan; kwaliteit! En in onze branche is die kwaliteit onlosmakelijk verbonden met het machinepark waar je mee werkt. Sinds 5 jaar werken we met de machines van Ricoh Document Center Zuid.
“Bij Ricoh Document Center Zuid is het zo geregeld dat onderdelen die de klant zelf kan vervangen, gewoon bij de klant op voorraad liggen. Andere aanbieders doen dat niet, maar het werkt fantastisch.”
Anne Mens, eigenaar My Copy
Business case
Medicura
“Vanuit het hoofdkantoor bepalen we de content die te zien is in de winkels, waarbij de boodschap per winkel volledig gepersonaliseerd kan worden. Nieuwe producten en aanbiedingen passeren de revue, afgewisseld met actuele nieuwtjes en het weerbericht. Ook is het een fijne manier om bijvoorbeeld sponsor-activiteiten met onze klanten te delen, om te laten zien dat we lokale sportclubs en verenigingen een warm hart toedragen.”
“Recent hebben we een thuiszorgwinkel in Helmond geopend. Wederom een ideale plek voor een narrowcasting-oplossing.”
Remco Breukers, marketeer Medicura
Business case
Boels Zanders Advocaten
Boels Zanders Advocaten heeft gekozen voor Streamline / beveiligd printen. Van waar dan ook kunnen medewerkers printopdrachten klaarzetten, die pas geprint worden op het moment dat je fysiek aanwezig bent bij de machine. Een oplossing die volledig AVG-proof en vrijwel onbeperkt schaalbaar is.
“De korte lijnen met Ricoh Document Center Zuid worden door ons als erg prettig ervaren, er wordt snel gereageerd bij vragen of wensen.”
Jos Meuwissen, ICT Manager
Business case
Roooms
Dankzij de tools die op maat zijn aangereikt door Ricoh Document Center Zuid, kan Roooms alle informatie invoeren die het bedrijf wil communiceren. Dat kan algemene informatie zijn, maar ook informatie die bedoeld is voor één bedrijf of zelfs voor één persoon die welkom wordt geheten.
,,We kennen ze al langer. Weten als bedrijf precies wat we aan ze hebben. Waar hem dat precies in zit is lastig uit te leggen. Je voelt elkaar aan. We hebben beide dezelfde intentie: we willen het de klant zo makkelijk mogelijk maken.”
Geerd Simonis
Business case
QS graphics
Uniek voor de machine van RICOH is tevens dat er met een vijfde kleur gewerkt kan worden. ,,Denk aan de kleur wit, maar ook bijvoorbeeld fluorkleuren kunnen worden meegeprint. Met behulp van deze toepassing kun je drukwerk écht uniek maken, een interessant gegeven voor veel bedrijven en branches.
,,Dankzij onze samenwerking met Ricoh Document Center Zuid zijn we in staat om onze opdrachtgevers in het hele traject te begeleiden.”
Willem-Jan van Eijck, directeur QS Goedhart Groep
Business & IT services: één aanspreekpunt
Van werken in de cloud tot volledige ontzorging van jouw printer- en softwarebeheer. Kies je voor een van onze services? Dan kun je rekenen op uitgebreide service van onze experts en persoonlijk contact. Voor jou betekent dit: altijd één vast aanspreekpunt, waarbij je altijd terechtkunt met al je vragen
De voordelen Ricoh:
Flexibel, schaalbaar en op maat
Altijd één aanspreekpunt
Geen kapitaalinvesteringen nodig
Veilig en altijd up-to-date
Uitgebreide persoonlijke service
Meer informatie
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kansen voor jouw organisatie? Ons team staat voor je klaar en helpt je graag met een advies op maat. Neem contact met ons op en laat je inspireren.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief vol inspiratie, inzichten en praktijkcases over de laatste trends in werk, met onderwerpen als digitaliseren, samenwerken en (professioneel) printen.
Bedankt voor je aanmelding. Je ontvangt de eerstvolgende nieuwsbrief in je mailbox.
De offerte is verstuurd. We nemen contact met je op!
Bel mij terug
We bellen je graag op een moment dat het jou uitkomt. Geef bij de Opmerkingen aan wanneer je gebeld wilt worden en waar je vraag over gaat. Wij nemen vervolgens contact met je op wanneer je dat wenst.