046 - 763 04 04
eService
Officefood
Nieuwsbrief

Mijn-Werk

Karakteristieke kantoorruimtes in een modern (digitaal) jasje door AV-schermen en Roommanagement-systeem

In maart van dit jaar kregen ondernemers Dennis Gaal (Solid Vastgoedmanagement), Tim Feijen (Zuyver / Zuyvere Koffie) en Tom Feijen (Palte B.V.) de sleutel van hun nieuwe onderkomen, de voormalige Mijnwerk School in hartje Heerlen. Zowel Tim als Tom waren al langer op zoek naar een nieuw bedrijfspand omdat hun panden door groei te klein waren geworden. Vanuit zijn corebusiness heeft Dennis oog voor interessante vastgoedobjecten en de heren besloten om gezamenlijk de Mijnwerk School te kopen en om te bouwen tot bedrijfsverzamelgebouw. Dat bleek een gouden zet.

Klantcase Mijn-Werk

Samen sterk
Alhoewel hun bedrijfsactiviteiten op het eerste gezicht weinig overeenkomsten lijken te vertonen, is er één grote gemeenschappelijke deler; hospitality. Ieder op zijn manier zorgt er met zijn onderneming voor dat andere ondernemers hun werk kunnen doen. In een goed onderhouden, efficiënt ingericht én schoon pand en met alle noodzakelijke hulpmiddelen binnen handbereik. De formule van Mijn-Werk in een notendop.

“Binnen een paar maanden wisten maar liefst 16 bedrijven de weg naar Mijn-Werk te vinden en ondanks dat het pand officieel pas op 1 augustus is geopend, konden we in september al zeggen dat we vol zitten. Zó’n vliegende start hadden we zelf ook niet verwacht. Op dit moment wordt nog ruim 180 m2 potentiële kantoorruimte opgeknapt, dus binnenkort is er weer wat ruimte voor nieuwe Mijn-Werkers”, aldus Dennis Gaal.

Klantcase Mijn-Werk vergaderkamer“Waarom bedrijven kiezen voor deze locatie? Los van de unieke ligging (en zichtlocatie) huur je bij ons een kantoor vanaf 25 m2 tegen een schappelijke all-in prijs”, vervolgt Tim Feijen. “De naam zegt het al; daar zit dan ook alles in. Van receptiefunctie tot airco en van professionele presentatiemiddelen tot kosteloze vergaderfaciliteiten. Voor wat betreft die laatste twee hebben we gekozen voor Ricoh Document Center Zuid als partner.”

Partnership met Ricoh Document Center Zuid
Patrick van Helden, Solution Consultant bij Ricoh Document Center Zuid: “Wij hebben Mijn- Werk onder andere voorzien van diverse vergaderschermen waarmee presenteren, notuleren en (met uitbreiding van een module) videovergaderen kinderspel wordt. Zeker in deze tijd onmisbaar en bijzonder waardevol voor organisaties.” “Dat videobellen zo’n vlucht heeft genomen, merk je goed aan het dataverbruik”, vervolgt Dennis. “Ook is iedere ruimte voorzien van een Room Managementsysteem. Zo weet je altijd of en zo ja, welke vergaderruimte hoe lang beschikbaar is.
Interessant aan dit systeem is tevens dat je goed kunt monitoren welke ruimtes hoe vaak gebruikt worden. Daar kun je dan weer andere zaken op afstemmen. Denk bijvoorbeeld aan de schoonmaak-intensiteit, of de overweging om meer/minder vergaderruimtes te creëren. Zo hebben we op basis van bezetting onlangs besloten om twee extra ruimtes bij te lussen, speciaal voor conference calling.”

Mijn-Werk voorbeeldBij de aankoop van het pand zat ook nog een grote kist met sleutels. “Ook dat is natuurlijk niet meer van deze tijd”, vervolgt Tim. “Daarom hebben we gekozen voor een digitaal slotsysteem dat met behulp van een app kan worden bediend. Ideaal voor huurders en natuurlijk ook voor onszelf als beheerders. Samen met de kentekenherkenning bij de slagboom spelen we tevens in op de ontwikkeling dat zaken steeds meer contactloos worden.”

De heren zien de toekomst met vertrouwen tegemoet. Naast het verder door ontwikkelen van Mijn-Werk hebben ze ook al andere interessante locaties in het vizier. “We staan achter onze formule en geloven er heilig in dat die ook op andere plekken werkt. Hospitality blijft daarbij het absolute sleutelwoord.”