046 - 763 04 04
eService
Officefood
Nieuwsbrief

Meeting room services

Meeting Room Services

Technologie en ondersteuning voor het optimaliseren van jouw vergaderfaciliteiten.

Meeting room services

Vergaderzalen van bedrijven moeten productieve ruimten zijn waarin teams moeiteloos en op dynamische wijze hun werk en ideeën kunnen delen, presenteren en verder kunnen uitwerken. Het gebeurt echter maar al te vaak dat een ruimte bij aanvang van een vergadering bezet of onvoldoende ingericht blijkt.

Met Meeting Room Services van Ricoh transformeer je het gebruik van jouw vergaderruimten. We bieden een volledige oplossing waarmee je deze waardevolle kantoorruimte omtovert tot een efficiënt beheerde omgeving die de productiviteit actief stimuleert.

Voor een efficiënter gebruik van elke ruimte voorzien we in beheersoftware waarmee je kunt beoordelen hoe ruimten worden gebruikt en in digital signage, zodat iedereen weet wanneer ruimten bezet of beschikbaar zijn. We kunnen ook ID-kaarttechnologie installeren voor toegangsbeheer van ruimten.

Voor een betere organisatorische efficiëntie voorzien we in software waarmee je eenvoudig vergaderruimten boekt vanuit jouw agendasysteem, uitnodigingen verzendt en telefoonlijnen, parkeerplaatsen en lunches reserveert voor uw bezoekers.

En ten behoeve van vergaderproductiviteit installeren, ondersteunen en onderhouden we communicatie- en presentatietechnologieën passend binnen elk budget en bij elke behoefte.

Met Meeting Room Services van Ricoh optimaliseer je het gebruik van jouw vergaderruimten. We helpen je graag met:

  • Meer inzicht te krijgen in hoe ruimten worden gebruikt
  • De processen met betrekking tot de organisatie van vergaderingen te verbeteren
  • Jouw vergaderfaciliteiten beter toegankelijk te maken
  • De productiviteit een boost te geven met verbeterde communicatie- en samenwerkingstechnologieën
  • Gebruikspatronen bij te houden, opdat je er zeker van bent dat de faciliteiten steeds in jouw behoeften blijven voorzien

Met binnen de industrie toonaangevende ruimtebeheertechnologie van Condeco helpen we je de optimale indeling van jouw vergaderruimten vast te stellen. We implementeren realtime gegevensbeheersoftware om voor jouw vergaderruimten gebruikspatronen te definiëren.

We bieden je een breed scala aan communicatie- en samenwerkingstechnologieën aan, van apparatuur voor videovergaderingen tot interactieve whiteboards. We voorzien bovendien in software die integreert met uw bestaande platformen en waarmee je de efficiëntie van administratieve processen voor vergaderingen op een hoger niveau brengt.

Onze digital signage-oplossingen tonen informatie over de beschikbaarheid van ruimten. In receptieruimten geïnstalleerde displays geven daarnaast informatie over vergadertijden en -locaties, zodat je moeiteloos een beschikbare ruimte vindt. Medewerkers en deelnemers kunnen zien wanneer een ruimte in gebruik is en wanneer de volgende geplande vergadering begint.

Gedurende heel onze samenwerking bieden we volledige ondersteuning voor projecten, services en verandermanagement om ervoor te zorgen dat de geïmplementeerde oplossingen steeds op jouw vereisten blijven afgestemd.

Meer informatie over onze audiovisuele oplossingen

Wil je meer weten over onze Meeting room services en ons uitgebreid aanbod aan audiovisuele oplossingen? Neem dan even telefonisch contact met ons op via 046 – 763 04 04 of per e-mail info@dczuid.nl. Onze specialisten leggen je graag uit wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen. Ook ben je van harte welkom in ons Experience Center in Geleen waar we je gelijk een aantal van onze oplossingen kunnen demonstreren.