Waarom slimmer samen werken?

Informatie komt via steeds meer kanalen uw organisatie binnen: per post, telefoon, e-mail, diverse social media en soms nog per fax. De hoeveelheid informatie groeit nog elke dag en dat maakt in controle zijn steeds gecompliceerder. Wie moet welke informatie ontvangen? Beschikken uw medewerkers nog wel allemaal over de meest actuele informatie? Hoe ontvangen medewerkers die geen vaste werkplek meer hebben, toch de juiste informatie? Hoe borg je samenwerking? Onze medewerkers zijn gespecialiseerd in het analyseren, doorgronden en opnieuw structureren van complexe processen. Aansluitend dragen wij zorg voor een correcte implementatie / adaptie en begeleiding van het veranderproces.

 

Of het nu gaat om de plaatsing van een enkele printer, scanner of interactief bord, of om de invoering van een geavanceerd managementinformatiesysteem; het doel is slimmer werken, met alle positieve gevolgen van dien. We leveren innovatieve document-oplossingen, gericht op het optimaliseren van informatiestromen binnen en tussen organisaties. Daarmee maakt u een efficiencyslag, creëert u overzicht en kunt u slagvaardiger ondernemen. Pure winst dus. Ricoh Document Center Zuid zoekt daarbij altijd naar de meest duurzame informatie-oplossingen, zodat niet alleen u wordt geholpen, maar ook het milieu zo min mogelijk wordt belast.

 

Concreet? Wij helpen u graag met:

 

 Print, beheer en onderhoud

Multifunctionele printers maken handmatige handelingen én drukwerk overbodig en met een follow me printsysteem kan een medewerker printen waar hij dat wil en vanaf vrijwel ieder apparaat. De (keuze-)mogelijkheden in printers en multifunctionals zijn werkelijk ongekend. Voor ons is het niet meer dan logisch dat u snel en eenvoudig wilt printen, kopiëren en scannen. Als expert op het gebied van IT & Document Solutions adviseren onze medewerkers u dan ook graag over de meest efficiënte oplossing voor úw bedrijf. 

Nieuwsgierig? Wij geven u graag een vrijblijvend advies!

 

Ik wil een vrijblijvend advies

 

 Werkplek beheren

Dankzij laptops, tablets, smartphones en iPads wordt een vaste, lokale werkplek steeds minder belangrijk, maar worden de eisen van gebruikers steeds groter. Want als ondernemer wilt u dat iedereen werkt met officiële software, dat e-mail en agenda’s openbaar zijn, dat smartphones probleemloos werken en dat alle data veilig zijn. Wij nemen die zorg voor u uit handen en u betaalt een vast tarief per werkplek.

 

Ja, ik wil een vrijblijvende afspraak

 Vergaderen op afstand

Iedereen wil overal snel en veilig met collega's en klanten kunnen overleggen en efficiënt samenwerken. Ook op afstand, zonder eindeloos heen en weer te hoeven reizen. De vergadermiddelen van Ricoh Document Center Zuid bieden de oplossing! Met onze interactieve borden deel je bovendien realtime en makkelijk alle relevante informatie. De borden communiceren ook met tablets, smartphones en pc's.

 

Download HIER aanvullende informatie over Connect & Collaborate van

Ricoh Document Center Zuid. 

 

Ja, ik wil een vrijblijvende afspraak

 Documenten digitaliseren

Met een vlekkeloze workflow en een overzichtelijk archief boekt u grote tijdwinst. Elke organisatie heeft dagelijks te maken met een stroom papieren en digitale documenten die binnenkomen. Vaak belangrijke documenten zoals facturen, personeelsdossiers of transportdocumenten. Wij digitaliseren de workflow en helpen u met het op de juiste manier archiveren van elk document. Hiermee maakt u een grote efficiencyslag en reduceert u de kans op fouten.

 

Ja, ik wil een vrijblijvende afspraak

 Communication Services

Met de geïntegreerde visuele Communication Services van Ricoh Document Center Zuid kunt u gestroomlijnd en realtime informatie delen en samenwerken, zodat u op doeltreffende wijze tegemoetkomt aan de eisen die gesteld worden door steeds flexibeler wordende mobiele werkpatronen. Ricoh Document Center Zuid levert alle benodigde AV-middelen, van volledig ingerichte vergader- en presentatieruimtes, tot aan Digital Signage en narrow-casting oplossingen.

Download HIER aanvullende informatie over Communication Services van Ricoh Document Center Zuid.

 

Ja, ik wil een vrijblijvende afspraak

 Contractbeheer

Wilt u alle aspecten van contracten met leveranciers en afnemers beheren en bewaken? Wilt u een oplossing die uw contracten met leveranciers en contractwijzigingen éénduidig vastlegt, beheert en bewaakt? Ricoh heeft bijvoorbeeld Easy Contract voor middelgrote ondernemingen ontwikkeld, waarmee u uw volledige contractmanagement beheert.

 

Ja, ik wil een vrijblijvende afspraak

 Production Print

Grafimediabedrijven stellen hoge eisen aan hun productiesystemen. Daarbij tellen niet alleen de snelheid en de kwaliteit, maar zeker ook de betrouwbaarheid en de productiviteit. Stilstand moet tot een minimum beperkt blijven en snel worden verholpen. Wij garanderen u daarom optimale ondersteuning. Dat doen we met een team van gespecialiseerde production printing service engineers en innovatieve producten en diensten, zoals Operator Replaceable Units (ORU's), eService en @Remote.

Lees verder...

 

Ja, ik wil een vrijblijvende afspraak

Efficiënter, effectiever, sneller, productiever en makkelijker, kortom: slímmer samen werken!

Benieuwd naar de mogelijkheden binnen uw onderneming? Wij komen graag vrijblijvend bij u langs!

 

Contact