Nooit meer een dubbele boeking, nooit meer gestoord worden tijdens uw vergadering!

Met GoGet kiest u voor een alles-in-1 oplossing in een mooi vormgegeven touchscreen welke aan de hand van reeds bestaande systemen duidelijk maakt of uw vergaderruimtes beschikbaar zijn. GoGet bevordert de workflow binnen uw afdeling en neemt eenvoudig de controle over uw vergaderruimtes door het gebruik van bestaande agenda-systemen. Het systeem onderscheid zich door haar gebruiksvriendelijkheid en prijs-kwaliteitverhouding, waarmee het toegankelijk en inzetbaar is voor ieder bedrijf met tenminste 1 vergaderruimte. Hoe het systeem werkt ziet u in de deze animatie.

Het GoGet Roombooking-systeem is Cloud-gebaseerd en heeft ingebouwde Wifi. Het systeem is gebruiksvriendelijk en kan eenvoudig worden geïnstalleerd én worden gekoppeld met Office 365 en Outlook. Reserveren doet u plaats- en tijdafhankelijk middels de online reserveringstool!

Nieuwe features zijn onder andere:

-          10” High Resolution

-          Data via Wired/Wifi

-          Power: Adapter en/of Power over Ethernet

-          Software: Room Display 5

-          Easiley mounted on glass Panels

-          Wandbeugel

-          Swedish Design

-          weergegeven welke ruimtes en op de verdieping vrij zijn.

 

Download HIER de brochure voor meer informatie over GoGet.

 

Het GoGet Roombooking-systeem is al beschikbaar vanaf € 25,- per maand.

Wenst u meer informatie? Bel ons op T  +31 (0) 46 763 0404 of vul het contactformulier in!